Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Αλητεία Δημοσιογραφική Αδεία

Όταν ο υπουργός στην εξεταστική ρωτάται για τον ευθύνεται αυτός για μια απόφαση, απαντά όχι. Επόμενη ερώτηση φυσικά είναι " ...και ποιος έχει την ευθύνη για μια τέτοια απόφαση; ". Επόμενο είναι ο υπουργός να απαντήσει "..ο τάδε...". Αυτό σύμφωνα με τους δημοσιογράφους και ώ του θαύματος, τί σύμπτωση και άποψη του ΠΑΣΟΚ, είναι κάρφωμα. Δηλαδή, θα έπρεπε ο υπουργός να πει, δεν σας λέω, βρείτε το μόνοι σας...
Τώρα όταν ο Ρουσόπουλος λέει στην εξεταστική ότι εγώ δεν έχω καμιά ευθύνη, αλλά ό,τι ήρθε στην αντίληψή μου το ΄"εστειλα" στους αρμόδιους υπουργούς, τότε για τους δημοσιογράφους και ω του θαύματος τί σύμπτωση και άποψη του ΠΑΣΟΚ, αυτό δεν είναι κάρφωμα, αλλά για να δικαιολογήσουμε το "ιθύνων νους", είναι κάλυψη.
Ακούω τώρα τον Χυτήρη να λέει ότι επειδή οι υπουργοί αλληλοκαρφώνονται δείχνει ότι υπάρχει κεντρικός σχεδιασμός (;;;) Φαντάσου δηλαδή να μην υπήρχε. Θα βγάζαν οι υπουργοί και οπλοπολυβόλα μεταξύ τους. Βέβαια, ο Χυτήρης είναι κομματικό όργανο και τα λεγόμενά ρου φιλτράρονται μέσα από την ιδιότητά του. Ο δημοσιογράφος όμως που το ακούει και δε λέει τίποτα, ή ηλίθιος είναι ή κοματικός και αυτός.
Το παιχνίδι είναι στημένο. Και ξέρετε, κάτι, για να με κάνετε να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ, θα πρέπει να δω όλους εσας, το παρακρατικό κατεστημένο, μεγαλοεκδότες, ΜΜΕ, μεγαλοκατασκευαστές, να αρχίσετε να στηρίζετε τη ΝΔ, και να πολεμάτε το ΠΑΣΟΚ. Όσο πολεμάτε τη ΝΔ, εγώ είμαι με το μέρος της, και εναντίον σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: