Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Ρεβανσισμός ΠΑΣΟΚ. Όποιος είναι διορισμένος από την δεξιά είναι άχρηστος...

από vaspersview.blogspot.com
Ρεβανσισμός ΠΑΣΟΚ. Όποιος είναι διορισμένος από την δεξιά είναι άχρηστος...
Τέρμα και τελείωσε. Το ΠΑΣΟΚ μίλησε. Διαβάστε:
Πηγή: Ημερησία
Με ανακοίνωσή του ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ κ. Χ. Χατζηεμμανουήλ δήλωσε πριν από λίγο ότι δεν αποδέχεται τον ορισμό του στο ΔΝΤ.
Με άλλη ανακοίνωσή του νωρίτερα στο Χρηματιστήριο επιβεβαίωσε τα δημοσιεύματαπου αναφέρονταν στον διορισμό του από την κυβέρνηση στη θέση αυτή αναφέροντας ότι η σχετική υπουργική απόφαση ελήφθη στις 27 Αυγούστου.
Ειδικότερα, ανακοίνωσε ότι με την υπ' αρ. 41382 απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών της 27ης Αυγούστου 2009 ορίσθηκε Αναπληρωτής Εκτελεστικός Διευθυντής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου εις αντικατάσταση της κας Μιράντας Ξαφά, με ημερομηνία ανάληψης καθηκόντων την 28η Σεπτεμβρίου 2009.Στην ανακοίνωση προς το Χρηματιστήριο δηλώνει επίσης "Καθώς βρισκόμαστε πλέον στο μέσον προεκλογικής περιόδου και η δημοσιοποίηση της εν λόγω απόφασης κατέστη αμέσως αντικείμενο οξείας πολιτικής εκμετάλλευσης, σας δηλώνω ότι υπό την παρούσα συγκυρία δεν είμαι σε θέση να αποδεχθώ τον ορισμό μου."
Ολόκληρη η ανακοίνωση του κ. Χ.Χατζηεμμανουήλ:"Ο κ. Παπακωνσταντίνου χρησιμοποίησε εχθές εξαιρετικά προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για το πρόσωπό μου και την υπόδειξή μου στη θέση του Αναπληρωτή Εκτελεστικού Διευθυντή του ΔΝΤ. Του απαντώ:
Πρώτον, μου προτάθηκε να εκπροσωπήσω τη χώρα στο ΔΝΤ σε χρόνο ανύποπτο, όταν δεν μπορούσε κανείς να υποθέσει ότι η αποστολή αυτή θα ξεκινούσε στο μέσον προεκλογικής περιόδου.
Δεύτερον, ως προς το κατά πόσον είμαι «κολλητός», όπως με αποκαλεί, θα του υπενθυμίσω ότι σταδιοδρόμησα με ίδιες δυνάμεις σε διεθνές περιβάλλον. Υπήρξα καθηγητής σε ένα από τα κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου, το London School of Economics ? το οποίο μάλιστα και ο ίδιος επέλεξε για την διδακτορική του διατριβή. Η δε ειδικότητά μου είναι απολύτως συναφής με τις δραστηριότητες του ΔΝΤ.
Τρίτον, ως προς το αν είμαι ικανός «να εκφράσω τα συμφέροντα της Ελλάδας στο εξωτερικό», δύο φορές κατά το παρελθόν (2003, 2004) το ίδιο το ΔΝΤ με ετίμησε, πρώτα επιλέγοντάς με ως ειδικό σύμβουλο-εμπειρογνώμονα για θέματα τραπεζικών κρίσεων, και κατόπιν προτείνοντάς μου να υπηρετήσω σε μόνιμη βάση. Αντ’ αυτού επέλεξα να επιστρέψω στη χώρα, αναλαμβάνοντας τεχνοκρατική θέση του ελληνικού κράτους. Επίσης, τις υπηρεσίες μου έχω παράσχει και συνεχίζω να παρέχω αμισθί και στα Ηνωμένα Έθνη (Γνωμοδοτική Επιτροπή του Regional Center for Public Administration Reform του UNDP).
Τέταρτον, ο κ. Παπακωνσταντίνου με χαρακτηρίζει μάλλον περιφρονητικά «πρόεδρο κρατικού μονοπωλίου». Η αλήθεια, όμως, είναι ότι ενήργησα πάντοτε με γνώμονα τα κριτήρια μιας διαφανούς και ανοικτής αγοράς. Κατέβαλα αδιάλειπτη προσπάθεια για την αναδιοργάνωση και την αποπολιτικοποίηση της ΟΠΑΠ Α.Ε. και την εμπέδωση σύγχρονης εταιρικής κουλτούρας. Επί των ημερών μου, ετέθη τέρμα στο άθλιο καθεστώς της ευκαιριακής απασχόλησης. Επετεύχθη συμφωνία με τους πράκτορες για τον εξορθολογισμό και εκσυγχρονισμό του δικτύου. Η εταιρεία βγήκε για πρώτη φορά ανταγωνιστικά στο διεθνή στίβο. Και έδωσε αποτελεσματική νομική μάχη σε ευρωπαϊκό επίπεδο για την προστασία του εθνικού μονοπωλίου.
Στην πραγματικότητα, το μόνο που μου καταλογίζεται είναι η πολιτική μου τοποθέτηση. Προφανώς, κατά την αντίληψη του κ. Παπακωνσταντίνου «άξιοι και τεχνοκράτες» υπάρχουν μόνον στο κόμμα του. Πρόκειται για μεσαιωνική αντίληψη, όσο και αν εκφράζεται με σύγχρονο προφίλ.
Κάθε συνετός και εχέφρων Έλληνας αντιλαμβάνεται ότι η εκπροσώπηση της χώρας στο εξωτερικό, είτε σε πολιτικό επίπεδο, είτε σε τεχνοκρατικό, όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση, πρέπει να στηρίζεται στην συναίνεση και την ομοθυμία. Όταν ο εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης αμφισβητεί ευθέως και με τέτοια οξύτητα μια επιλογή και δηλώνει διατεθειμένος να την ανατρέψει, εφ’ όσον το μπορεί, ακόμη και αν αυτό δεν είναι σωστό για την εικόνα της χώρας, είναι φανερό ότι αυτές οι προϋποθέσεις ακυρώνονται. Για τον λόγο αυτό, δηλώνω ότι δεν θα αποδεχθώ τον ορισμό μου.
Ευχαριστώ θερμά τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γιάννη Παπαθανασίου για την υπόδειξή μου για τη θέση και λυπούμαι που δεν μπορώ να ανταποκριθώ στην πρόσκλησή του. "
Σημείωση vasper: Αλήθεια, ο κ.Παπακωνσταντίνου και το ΠΑΣΟΚ πως κρίνουν έναν άνθρωπο; Προφανώς από το ποια κυβέρνηση τον τοποθέτησε. Η αξιοκρατία που λένε που ακριβώς είναι; Γιατί δεν λένε ότι δεν κάνει για την θέση... λένε ότι είναι διορισμένος από την Δεξιά. Οπότε ΠΑΣ ΔΕΞΙΟΣ άχρηστος... Έτσι θα κάνουν αξιοκρατία αν κληθούν να κυβερνήσουν; Ψεύτες και υποκριτές...

Δεν υπάρχουν σχόλια: