Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα πλέον


Το σκηνικό είναι στον ALPHA στις ειδήσεις των 8:00 του Σαββάτου (27/9/2008)

Ο Βερύκιος τα έχει πάρει πάλι με τον Ρουσόπουλο (τι πρωτότυπο), και τον κατηγορεί για τα πάντα (δεν θυμάμαι γιατί αλλά νομίζω γιατί σκόνταψε μια γιαγια σε ένα σκαλί). Και εκεί που τα ψέλνει κανονικά, τον σταματάει ο ορθολογιστής (πικραμένος) Κύρτσος για να πει το τρομερό:

"Κοίτα να δεις. Αν εμείς θέλουμε να φύγει ο Ρουσόπουλος από την κυβέρνηση, πρέπει να σταματήσουμε να τον βρίζουμε όλη μέρα, και να δώσουμε χρόνο στον Καραμανλή να το σκεφτεί καλά, γιατί έχει δείξει ο Καραμανλής ότι δεν παίρνει αποφάσεις υπό πίεση."

Προσέξετε. Πλήρης παραδοχή στον αέρα ότι αυτό που θέλουν είναι να φύγει ο Ρουσόπουλος από την κυβέρνηση, και όχι ας πούμε να βρεθεί ποιος φταίει. Θα μου πεις , ψιλά γράμματα. Αυτοί έχεουν βγαλει την απόφαση. Ο Ρουσόπουλος φταίει. Δε λέω, κι εγώ, αν ήμουν ένας συνάδελφος του Ρουσόπουλου και εκείνος γινόταν υπουργός τυπου και εγω έμενα ένα δημοσιογραφάκι να γλείφω πίσω από κάθε καναλάρχη, μπορεί κι εγώ να ζήζευα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: