Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2008

Είμαι και εγώ ένα μίασμα της κοινωνίας

Γιατί δεν συμφωνώ με τον πολιτικό γάμο των ομοφυλλόφιλων
Επειδή πιστεύω ότι ένας δήμαρχος δεν μπορεί να νομοθετεί έτσι για διαφήμιση
Επειδή πιστεύω 10 φοιτητές δεν μπορεί να ακυρώνουν ένα νόμο που ψήφισε το ελληνικό κοινοβούλιο από μια νόμιμη εκλεγμένη κυβέρνηση τους αρέσει δεν τους αρέσει
Που θα παει, θα αλλάξω και εγώ κάποτε να γίνω προοδευτικός αριστερός

14 σχόλια:

κι αλλο μιασμα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
john anast είπε...

Φϊλε/η μου πριν διαγράψω αυτό το σχόλιό σου, σου δίνω μια ευκαιρία να ξαναδιαβάσεις αυτά που γράφω μήπως και καταλάβεις τί εννοώ. Σε παρακαλώ πολύ να το κάνεις. Αν θες ρίξε και μια ματιά σε προηγούμενα Post. Ίσως σε βοηθήσουν να καταλάβεις...

Ανώνυμος είπε...

Όχι,όσο δεν στρέφεις τις απόψεις σου εναντίον της κοινωνίας δεν είσαι μίασμα και απειλή..
Δέκα φοιτητές είναι τόσοι,ίσως και λίγοι περισσότεροι από όσους επέξεργάστηκαν το σχέδιο νόμου, ενώ στη Βουλή το υπερψήφισε το κόμμα της σχετικής πλειοψηφίας στην κοινωνία,για να στρεβλωθεί άλλη μια φορά η ουσία και ο ρόλος της Βουλής.
Ο δήμαρχος μπορεί να έχει τα δικά του κίνητρα αλλά σίγουρα μπορεί να παντρεύει δύο πρόσωπα,ασχολίαστη να αφήσω την κουτοπονηριά του νομοθέτη πού αφήνει δημάρχους και κοινωνία να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά.
Κι αν πάλι νοιώθεις μίασμα μην ανησυχείς εμείς του ΣΥΝ είμαστε κοντά στις μειοψηφίες και θα αγωνιστούμε για τα δικαιώματα σου..

Ανώνυμος είπε...

Βρε σύ "κι άλλο μίασμα",θά έχεις σίγουρα δίκιο για να μάζεψες τόση οργή μα την διαχειρίζεσαι με άδικο και αντιαισθητικό τρόπο..

Ανώνυμος είπε...

Άλλαξε εσύ κι εγώ θα κάνω τούμπεςστην πλατεία..αγαπητέ.

john anast είπε...

Νά 'στε καλά βρε παιδιά εσείς του ΣΥΝ γιατί τους τελευταίους μήνες δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Μήπως όμως όταν διαφωνώ μαζί σας γίνομαι εμπόδιο στην επιβολή της άποψής σας, επομένως στρέφομαι έμμεσα εναντίον της κοινωνίας;

Λοιπόν για να σοβαρευτούμε, αυτοί οι λίγοι που επεξεργάστηκαν το νομοσχέδιο όπως λέτε έτυχε λίγο καιρό πριν να εκφράσουν αυτή την πρόθεσή τους σε ένα πρόγραμμα και να το εκθεσουν σε εκλογές (θυμάστε, τις εκλογές, είναι μια δημοκρατική διαδικασία...).
Επίσης λίγο πριν το φέρουν στη βουλή ζήτησαν από τα άλλα κόματα να καθήσουν σε ένα τραπέζι να το συζητήσουν το θέμα, κι αυτό δημοκρατικό μου ακούγεται αλλά σιγά, δεξιός και δημοκράτης( σαν να λέμε ΣΥΝ και ρατσιστής;). Και στο τέλος μια κυβέρνηση το ψήφισε στη βουλή, όπως ορίζεται από τη δημοκρατία μας, δεν έδειρε κανένα για να το ψηφίσει. Αλλά έρχεστε εσείς τα καλόπαιδα του ΣΥΝ που σας έχει φουσκώσει το μυαλά ο Αλέκος και νομίζετε ότι έχετε μόνο εσείς δικιο, μονοπωλείτε την δημοκρατικότητα, την αντιρατσιστική ευαισθησία, προοδευτικότητα και άλλα πολλά , και νομίζετε πως έχετε το δικαίωμα να επιβάλλετε την άποψή σας. Ο ορισμός της Δημοκρατίας. Αν δεν σας αρέσει αυτή η δημοκρατία, να αγωνιστείτε για να αλλάξει προς το καλύτερο. Με φασιστικές ενέργειες δεν κάνετε τίποτα. Χάνετε το δίκιο σας.
Όσοι για το δήμαρχο, θα τον δούμε σίγουρα σε κανένα ψηφοδέλτιο, αλλά λέτε ότι το κράτος άφησε τους δημάρχους να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά;
Και τότε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου τί είναι δεν είναι κράτος; Κράτος είναι μόνο ο υπουργός; Μάλλον τα έχετε λίγο θολά τα πράγματα
Αν είναι να αγωνιστείτε για τα δικαιώματά μου έτσι όπως κάνετε για τις άλλες μειονότητες, τότε δεν θα πάρω ευχαριστώ, θα αγωνιστώ μόνος μου μαζί με τα άλλα μιάσματα

john anast είπε...

@ άλλο μίασμα, πόσο λάθος έχεις, και πόσο επιβεβαιώνεις αυτό που λέω
Είδες, μόλις τόλμησα να πω κάτι εναντίον σας έπεσες να με φας,
ΑΠό τη γλώσσα σου φαίνεται και το επίπεδό σου. Δεν δικαιούται κανείς να λέει κάτι εναντίον σας, μήπως αυτό λέγεται ρατσισμός ?

Never-nobody-nothing είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
john anast είπε...

Δεν διαγράφηκε κανένα σχόλιο από τον συγγραφέα 9:47

john anast είπε...

Στις 9:47 ο Never-nobody-nothing άφησε το παρακάτω σχόλιο το οποίο και κατά λάθος διαγράφηκε. Το επναφέρω όπως έχει:

Never-nobody-nothing:
Δεν ειμαι Του Συνασπισμου.Εχω ψηφισει ΝΕα Δημοκρατια τις περισσοτερες φορες.Αλλα ειμαι gay.Και δεν μπορω να ακουω αλλο αυτες τις μερες τις κραυγες εναντιον των Gay επειδη ζητουν κατι.Στο κατω κατω της γραφης κι εγω δεν ειμαι υπερ των γραφικοτητων (δυο γαμπροι και δυο νυφες στο ΔΗμαρχειο).Ειμαι ομως υπερ της νομιμοποιησης αυτης της σχεσης μεταξυ δυο γκει ανθρωπων.Ακουω να βριζουν και να λενε οτι μαλακια τους κατεβει για τους γκει.Και σημερα πηγαν κατα χιλιαδες να προσκηνυσουν τον Σεργιανοπουλο.Πηγαν ολοι να τιμησουν το πουστη.Αυτο κι αν ειναι υποκρισια.Δηλαδη το γεγονος οτι εψαχνε να βρει σεξ σε παρκα και στους περιστασιακους συντροφους ηταν καλυτερα?Γιατι δηλαδη να σπρωχνεται αυτους τους ανθρωπους στο περιθωριο.Να ντρεπονται για το τι ειναι και το πως το κανουν.Τι κομπλεξ ειναι αυτα.Δεν κινδυνευουν τα παιδια σας απο τους πουστηδες.Αν ειναι να γινουν θα γινουν.Η ειναιι ηδη και περιμενουν τις πρωτες καβλες της εφηβειας για να το καταλαβουν.
Τα αλλα θεματα δεν με αφορουν.Για τους γκει μιλησα και αυτο με εκνευριζει.

john anast είπε...

@Never-nobody-nothing
Αν διαβάσεις προσεκτικά τί γράφω θα δεις ότι δεν διαφωνούμε ουσιαστικά. Δεν είμαι κατά της νομιμοποίησης της σχέσης των ομοφυλλόφιλων (αντίθετα είμαι υπέρ), είμαι κατά του "πολιτικού γάμου" μεταξύ τους. Κι αυτό γιατί ο γαμος έχει κατά τη γνώμη μου άλλες προεκτάσεις. Το αν οι gay είναι απομονωμένοι, ή περιθωριοποιημένοι είναι άλλο θέμα.
Το θέμα μου είναι ότι έχουμε φτάσει σε κάποιες καταστάσεις τρομερά extreme, όπου αν κάποιος τολμήσει να εκφραστεί γύρω από κάποια θέματα όπως είναι το θέμα του "γάμου" των gay ή η στάση κάποιων φοιτητών στο πανεπιστήμιο και δεν το κάνει όπως "ορίζεται" από καποιους ή γενικά εκφέρει αντίθετη άποψη είναι σκοταδιστής, ρατσιστής, κρυφαδερφή, άντρακλας , συντηρητικός, φασίστας, κτλ. Απαγορεύεται δηλαδή η αντίθετη άποψη. Αυτό ήθελα να τονίσω, αλλά δυστυχώς, γίνομαι αποδέκτης άλλων.
Δεν έχω πρόβλημα με τους gay, όσο αυτοί δεν έχουν πρόβλημα μαζί μου. Αν θέλουν να ζήσουν κατ' αυτό τον τρόπο ας το κάνουν, μην προσπαθούν ομως να μου αλλάξουν γνώμη για το κατά πόσο είναι φυσιολογικό ή όχι...
Κι επειδή μπερδεύτηκα λίγο, είσαι ο/η κι άλλο μίασμα ή όχι?

ενας αλλος ανωνυμος είπε...

Ο γαμος οπως τον γνωριζουμε σημερα δεν υπηρχε στο μεγαλυτερο μερος της υπαρξης των αβραμικων θρησκειων. Πηρε τη μορφη που εχει σημερα μονο για τις αναγκες της ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. Αργοτερα καπελωθηκε απο τις θρησκειες.
Σκεψου πως καποτε στην ελλαδα ηταν πρακτικα αδυνατο να παντρευτουν μια ελληνιδα με ενα εγχρωμο η ενας ελληνας με μια μουσουλμανα. Φανταζομε πως τα επιχειρηματα θα ηταν παρομοια με τα σημερινα εναντια στους γαμους ομοφυλων (και οχι ομοφυλοφιλων), παραδοση, κοινο αισθημα κλπ.
Δεν πιστευω οτι ο πολιτικος γαμος ατομων ιδιου φυλλου ειναι προοδευτικη πραξη. Ηταν παντα μια αναγκη που καταπιεστηκε πολυ ασχημα στο παρελθον. Η ηθικολογια ειναι πολυ ευκολη οταν εισαι η παντοδυναμη πλειοψηφεια. Οτι πιστευουμε το εφαρμοζουμε δεν το επιβαλουμε.
Δεν εισαι μιασμα αλλα δεν εισαι και πολυ δικαιος με τους συνανθρωπους σου.
Ο Αρχιεπισκοπος εχει βαλει τα γυαλια σε ολους σας.

john anast είπε...

@12:09
Ευχαριστώ για το σχόλιο (αλλά γιατί ανώνυμο ρε παιδιά;)
Κολλάω όμως στη φράση "πολιτικός γάμος". Γιατί οπωσδήποτε πρέπει να γίνει πολιτικός γαμος; Γιατί για παράδειγμα δεν έγινε ένα σύμφωνο συμβίωσης. Αν δεν κάνω λάθος ουτε εκει ορίζεται το φύλλο. Πιστεύω πως ο στόχος είναι η επίτευξη ενός γάμου με την όλη συμβολική και πραγματική σημασία του όρου ώστε αυτό στη συνέχεια να αποτελέσει βάσει για νέες διεκδικήσεις, όπως υιοθεσία παιδιών δικαστική διεκδίκηση κηδεμονιας σε διαζύγια κ.ο.κ.
Θα το ξαναπω ακόμη μια φορά, δεν διαφωνώ με την νομιμοποίηση της σχέσης δύο ομόφυλλόφιλων για λόγους πολιτειακούς (φορολογικοί, κληρονομικοί, περιουσιακοί), αλλα μέχρι εκεί.
Το αν καπελώθηκαν οι γάμοι από τις θρησκείες ή όχι έιναι άλλο θέμα. Ο γάμος έχει τη θρησκευτική του υπόσταση και την πολιτειακή, δεν πρέπι να τις μπερδεύουμε,. Αυτό που μπορεί να συζητηθεί είναι η πολιτειακή υπόσταση του γάμου. Η θρησκευτική δεν νομίζω ότι χωράει συζήτηση
Δε νομίζω ότι το παράδειγμα που φέρνεις για γάμο μεταξύ μιας Ελληνίδας και ενός έγχρωμου ταιριάζει.
Και τέλος λες "Ότι πιστεύουμε το εφαρμόζουμε δεν το επιβάλλουμε" Μα αυτό είναι και το θέμα του post και όχι αν είναι σωστό να παντρεύονται οι ομοφυλλοφιλοι. Το κακό όμως είναι ότι αυτοί που θέλουν να επιβάλουν είναι οι ομοφυλλόφιλοι. Όποιος αντιτίθεται είναι ...μίασμα

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.